Levertijd & verzendkosten

Fietsen

Het bezorgen van fietsen is mogelijk in Nederland en België tegen een meerprijs.

Zodra je een bestelling van een fiets plaatst op de website, doen wij er alles aan deze nog dezelfde dag door te geven aan de fabrikant. De actuele levertijd vind je op de pagina van het product.

Mocht er iets veranderen aan de levertijd, dan krijg je hierover zo snel mogelijk bericht.

Ophalen winkel

Je kan de bestelde fiets ophalen in de winkel in Amersfoort, Weverssingel 10. Wil je de fiets liever thuisbezorgd? Geen probleem. Wij zorgen ervoor dat de fiets rijklaar bij jou thuis afgeleverd wordt. Als de fiets bij ons binnenkomt, ontvang je van ons bericht als we hem rijklaar hebben. De fiets wordt vervolgens aangeboden aan een transportbedrijf. Je krijgt een track & trace-code zodat je weet in welk tijdvak de fiets wordt bezorgd.

Onderdelen en accessoires

Wij doen er alles aan de bestelling van onderdelen en/of accessoires zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op woensdag t/m zaterdag vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen we diezelfde dag nog te verzenden.

Dit lukt niet altijd, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten we om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen we je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 7,25 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen we het moment van aflevering niet garanderen.